LolaLoliWaNiecHoki blog
 
Kenapa air mata aku tak boleh berhenti lepas je dapat tahu semua benda ni . Kenapa aku perlu membazirkan airmata aku untuk dia . Seriously , aku sakit hati sangat . Tapi aku tak pernah salahkan sape-sape . Maybe aku tak layak untuk dia . Hmm , and now aku dapat tahu yang member rapat aku sendiri kutuk aku kat belakang . SUMPAH ! even hang sakitkan hati aku , aku tak pernah kutuk hang . Member aku sendiri buat aku macam ni . Hari ni aku dah start nak rapat dgn hang and nk macam dulu balik , tapi hang yang buat aku jauhkan diri daripada hang . Aku tak over and beria nak dekat 'H' , aku just tunggu DIA , salah ke aku tunggu dia ? Aku bukan berdendam dekat hang sampai tak layan hang tapi aku cuma nk waktu terima benda ni , if orang lain aku boleh terima tapi ni member aku sendiri . Hmm , kalau setiap problem kita hang story kat orang luar and kutuk member hang sendiri , kita panggil 'KAWAN' ke to ? Tolong fikirkan . :') Aku sayang member-member aku . Aku taknak kita putus kawan .
#SARRA
#AZAH
#NERIS
#SHUHADA
#AINI
#AIN
#ANIS